Ροδίων Άθλησις

Η Ιστοσελίδα του αντρικού Βόλεϊ

9/8/15

Σταύρος Ρουσέττος : Ήταν μεγάλος μου στόχος , να παίξω στην Α2.

Τις πρώτες του δηλώσεις  ως παίκτης της ομάδας μας , έκανε ο Σταύρος Ρουσέττος ,αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Πως νιώθεις που ήρθες στην ομάδα του Ροδίων και ποιος ο στόχος σου τη φετινή χρονιά;
Είμαι πολύ χαρούμενος, που είμαι πλέον στην οικογένεια του Ροδίων.Δέχτηκα μια πολύ καλή πρόταση από τη διοίκηση της ομάδας και τον κ. Αντωνιάδη. Μετά από συζήτηση που είχα με τον κ. Αντωνιάδη , που ήταν ο κύριος παράγοντας , για να έρθω στην ομάδα, δέχτηκα και είμαι πολύ χαρούμενος. Ελπίζω να έχουμε υγεία για να καταφέρουμε τους στόχους της ομάδας.Προσωπικός μου στόχος είναι να δώσω το καλύτερο μου εαυτό , για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της , όσο  πιο γρήγορα γίνεται.

Τι ήταν αυτό που σε έκανε να έρθεις στην ομάδα;
Αυτός που με έπεισε να έρθω στην ομάδα , ήταν ο κ. Αντωνιάδης , με τη κουβέντα που είχαμε.Ξέρω ότι ήρθα σε μια ομάδα που έχει στήριξη και προοπτική.Ήταν μεγάλος στόχος για μένα να παίξω στην Α2 , θα είναι η πρώτη μου χρονιά σε αυτή τη κατηγορία και θέλω να πάω όσο καλύτερα μπορώ και εγώ και η ομάδα.

Ένα μήνυμα για τον κόσμο της ομάδας.
Όσο μπορούν να έρθουν να στηρίξουν αυτή τη προσπάθεια , γιατί δεν είναι μόνο Ροδίων Άθλησις , αλλά ολόκληρο το νησί.

Ενώ πρόσθεσε:
Θα ήθελα καταρχάς, να ευχηθώ υγεία στους συμπαίκτες μου όλη τη χρονιά και να κάνουμε το βήμα παραπάνω. Αρχικά να εξασφαλίσουμε την παραμονή και στη συνέχεια να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται ,γιατί αξίζει στη Ρόδο να υπάρχει μια ομάδα , στην Α2,για να ευχαριστηθεί και να δει ο κόσμος βόλεϊ , ανωτέρου επιπέδου ,για να ασχοληθούν περισσότερα παιδιά με το άθλημα.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου