Ροδίων Άθλησις

Η Ιστοσελίδα του αντρικού Βόλεϊ

1/9/15

Γιάννης Καβαρατζής: Οι στόχοι του Ροδίων , συμβαδίζουν με τους δικούς μου.


Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας, Γιάννης Καβαρατζής μίλησε για τις πρώτες του σκέψεις  ως παίκτης της ομάδας μας , για το τι τον έκανε να έρθει , όπως και για τον κόσμο της ομάδας.Αναλυτικά:

Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιλέξεις το Ροδίων Άθλησις;
Με πλησίασαν και μου μίλησαν πολύ επαγγελματικά οι άνθρωποι της ομάδας. Μου εξήγησαν πως λειτουργούν τα πράγματα, και τους στόχους της ομάδας. Και αφού οι στόχοι της ομάδας συμβαδίζουν με τους δικούς μου, αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου σε ένα νησί.

Μια νέα πρόκληση στην καριέρα σου, με πολύ διαφορετικά δεδομένα. Είσαι έτοιμος και τι θα κάνεις για να ανταπεξέλθεις;

Έχω κάποια  εμπειρία στην κατηγορία από την περυσινή χρονιά. Πιστεύω ότι σωματικά και αγωνιστικά μπορώ να βοηθήσω την ομάδα. Είμαι πολύ αισιόδοξος για το φετινό πρωτάθλημα.

Οι πρώτες σου σκέψεις και τα πρώτα σου συναισθήματα , μόλις πάτησες στο νησί της Ρόδου;

Έρχομαι πρώτη φορά στο νησί. Εντυπωσιάστηκα ,είναι ένα φοβερό νησί και από τους καλύτερους προορισμούς στο κόσμο. Αρχίζω , να πιστεύω ότι θα ταιριάξω πολύ με το κλίμα εδώ πέρα.

Η πρώτη σου εντύπωση από την ομάδα του Ροδίων Άθλησις;
Όπως είπα και προηγουμένως, οι άνθρωποι είναι αρκετά επαγγελματίες, πολύ σωστοί στη δουλειά τους και πολύ καλοί άνθρωποι.Ευελπιστώ ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα , ούτε από την μεριά μου ούτε από την μεριά τους.

Ένα μήνυμα για τον κόσμο της ομάδας;

Θα παρακαλέσω τον κόσμο να υποστηρίζει την ομάδα στους αγώνες . Θα χαρούμε πάρα πολύ να τους δούμε να πανηγυρίζουν στις κερκίδες. Και πιστεύω ότι θα χαρούνε και αυτοί με τη σειρά τους στις νίκες μας. Υπόσχομαι ότι θα δώσω το 100% για να τους ανταποδώσω τα τόσα καλά που έχουν κάνει μέχρι τώρα.


Ανδρέας Γαβαλάς

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου